söndag

har ännu inte hunnit med någon städning.
men nu gör vi pannkakor.
felicia sitter så fint i sin stol och äter.
pannkakor med grädde och jordgubbsylt.
hennes favorit!

senare ikväll blir det att göra snickerskakor.
men först ska jag försöka städa!

ojoj, nu har felicia redan ätit upp en hel pannkaka.
och hon vill ha mer. det är mammas tjej det!

imorgon så ska hon åka hem till sin pappa
och så lämnar han henne på dagis på tisdag morgon.
får se om felicia kanske får vara hemma från dagis imorgon.
så jag kan få umgås med henne lite.
hon ska ju börja vara mer nu hos sin pappa sen vi
kom fram till schemat häromdagen.
så, det känns lite sådär.
men det var som hon sa.
denna gång kanske det är någon som inte alls tycker det ska vara så.
medan nästa gång det kanske är nästa.
men jag vet ju mycket väl att hon behöver träffa sin pappa också.
skönt att även han har insett det nu! :)



fireflies-owl city ♥




herregud, detta är ju bara för jävla tragiskt.
lägg ner nu.
om du bara visste vad jag har att säga om dig.
kan ju börja med att det är synd om dig.
för finns ingen som tycker om dig.
och det är sant.
om du känner dig träffad, så varsågod ;)
och du, sluta läs min blogg nu.
snälla, var ju som du skrev att du bara
är glad om du slipper veta höra/något från mig.
så det är bara att lägga ner nu!
dubbelt som gammal som mig + lite mer.
och beter sig som en 4 åring.
trodde man var mogen och visste vad som var
rätt och fel i den åldern. men tydligen inte, tragiskt.
säger ju ett och annat om hur din uppväxt såg ut.
säger saker som man inte står fast vid.
kommenterar på min blogg som anonym och hittar på världens
historia. tills man kom på vilket IP det var. tagen på bar gärning!
då kan man verkligen inte stå för vad man tycker.
så snälla, lägg ner nu.
det drabbar bara alla andra läsare.
vilket isåf kommer leda till lösenord på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0