torsdag

har haft fullt upp de senaste dagarna.
natten till igå sov felicia otroligt dåligt och tro det eller ej,
men självklart har hon blivit snorig igen.
så typiskt!
så igår fick hon vara hemma från dagis.
inget kul att skicka iväg en trött och gnällig plutt.
bättre hon umgås med mig då.

igår så kom vi hem till oss.
efter att vi sov hemma hos mamma.
blev att leka massor igår.
tyvärr inte ute, räckte med att gå hem ifrån bussen.
går ju knappt att gå med vagnen!
för ploga, det kan jag inte påstå att de gjort bra.
lagade chili och paprika gryta med kycklig och ris.
riktigt gott!
hade även tvättstugan.

även emmy kom närmare 9 snåret.
jag färgade hennes underhår,brunt.
hoppas att hon tyckte om det? :)

felicia somnade ganska så sent igår faktiskt.
vid halv 10. och så vaknade hon vid halv 7 iprincip
och ville gå upp.
arnold kom efter 7 imorse också.
morgonen tillbringades med att "jaga" en blöjlös felicia
runt i lägenheten med en mugg i högasta hugg.
kunde fånga några droppar iaf.
så idag ska jag lämna in kissprov till labbet.
lusitgt att det luktar vid enstaka tillfällen.....

men nu har hon sovit i en ½ timme iaf.
så nu äter damen lite macka så hon får i sig lite i magen.

vi ska vara på bvc nu vid 1.
så måste hinna med att gå ut med arnold innan också.
smurfarna spelas på högsta volym och felicia sitter och dansar i sin stol.

felicias morfar kommer komma hit efter 3 idag.
hon har inte träffat honom sen hon fyllde år.
så vi ska laga mat idag.

nää ni, nu vill hon ner på golvet och dansa.
får se om jag får tid att skriva mer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0