fredag

linus kom efter klockan 3 och hämtade felicia igår.
somsagt, inte förvånad.. att det "dök upp en massa saker som han var tvungen att ta itu" med.
kändes jobbigt när linus hade hämtat henne och jag stängde dörren..
igår så fick jag besök av malin som kikade förbi.
var trevligt.
var inte igår man träffade henne. så vi hade en hel del att prata om.
hon fastnade framför wiiet. körde boxning så det stod härliga till.
hon var så inne i spelet så hon till och med stod så nära min tv så hon kom emot den.

nu har jag tvättstugan iaf.
skönt att tvätta allting!
frågan är bara om alla kläder kommer få plats i min nya byrå.
den är redan nästintill överfull (a)
men med lite våld så går det nog.

nu är det dags att ta på sig tofflorna och kila ner till källaren och stoppa i tvätten i torktummlaren.
är ett jävla liv på grannen idag igen..
man kan tro att han har spikar som täcker hela tapeterna där uppe vid det här laget!

juste, fick hem korten igår som jag framkallat.
100 stycken. mycket fina blev dom.
perfekt nu också så felicia har lite kort till dagis.
nästa vecka kommer det vara fullt upp på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0