fredag

ni får ursäkta för den superdåliga uppdateringen.
men har varit fullt upp dessa dagar.
felicia sa sin första mening på midsommarafton när
vi hängde med emmy till hästen i stallet.
då blev man riktigt chockad!
"flosi äter blommor." sa hon så fint och skrattade lite efter.

häromdagen när vi var i vikingstad för att bada så kom den andra :)
men det får jag skriva mer om senare sen när jag kan lägga in alla bilder också!

felicia har fått mängder med saker den senaste veckan.
vi får sluta skämma bort henne snart.. fast pluttan är värd allt.


felicia åkte till sin pappa idag men vi ska hämta hem henne redan imorgon.
så skönt! så då ska vi åka iväg och ha det mysigt.

men redan ikväll så ska jag,jeff och pappa åka iväg på äventyr.
vi ska åka ut med båten och sedan tälta och grilla mm.
så är bäst att jag börjar med packningen nu!
för om ca en timme kommer min skjuts som ska
ta mig hem till pappa.
dvs jeff, han är så snäll så han skjutsar dit mig med
alla saker så vi kan åka direkt därifrån sen.
sedan kommer jeff direkt efter jobbet vid 6.

pappa och jag ska ta cyklarna upp till centrum sen för
att köpa solskyddskräm.
brände mig nämligen ordentligt på ryggen häromdagen.
brukar aldrig göra det annars.
men bäst att köpa en svag nu så man inte råkar ut för det igen.
speciellt nu med när det ska bli värmerekord i helgen
+ att man ska åka runt på sjön.

älskar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0