lördag

mamma hörde av sig sent igår kväll och skrev att de skulle
till hornsmarknaden idag.
jag hade verkligen för mig att den var den andre lördagen i juli.
och rätt hade man. hehe.

så vi bestämde oss för att också åka dit efter att vi hade vaknat och
gjort i ordning oss lite snabbt. för de skulle åka redan 9.30.
felicia brukar vakna omkring 9.

men iaf..när jag vaknade imorse och kollade mobilen
så hade juag fått meddelande. ett av dem var ifrån min
äldsta faster som skrev att felicia var med i corren.
både på a delen längst ner var det en lite notis.
och en stor bild på sidan 8 :)
hon är så fin min älskade prinsessa!
skickade in en sommarbild till corren.
tipset kom från felicias farmor suss.
var mest på skojs skull. men den publicerades visst. hehe.

så påvägen till horn stannade vi till i rimforsa
så gick vi in för att köpa corren.

var inte så mycket att kolla på i horn.
jag åker mest dit för att det är en tradition.
men tanke på att vi hade ett land i horn en längre
tid så var man där nästintill varje år.

felicia fick iaf en pippi långstrump och en fin stor
hello kitty ballong.

var så otroligt varmt när vi var i horn!
som tur var så tog vi med oss badkläder allesammans.
så vi gick ner till badet för att doppa oss.
felicia njöt.
påvägen ifrån badet så stannade vi alla till för att äta glass innan
vi skulle gå till våra bilar.
innan vi åkte hem till linköping igen så
åkte vi förbi vårat gamla land. dessvärre var det redan några som
hade hyrt det. annars skulle det ha varit hur mysigt som helst!
okej, bortsett från att det spökade.
plockade blommor och stannade till
hos morfar för att sätta dit dem.

kvällen blev lyckad.




var denna bild som var med i corren ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0