måndag

idag var det en riktig slappardag!
men tanke på värmen så går det ju knappt att vara ute.
jag och felicia satte oss på balkongen och lekte lite i skuggan.
pluttan vägrade att äta. välling gick an tillslut. fast inte speciellt mycket.
jäkla värme!

vi båda slummrade till ca halv 1 och sov till 3 (!?)
tur att vi har en fläckt hemma iaf!
annars skulle vi svettas ihjäl (mer än vad vi gör nu)
våran lägenhet blir nämligen som en bastu!
nästan så man överväger att sova på balkongen om nätterna!

felicias pappa kom och hämtade henne vid 4..
jeff kom hem, med superglada nyheter!
men säger inte vad än. hihi.

efter ett tag åkte vi till jeffs jobb för att hämta två corren
sen i lördags då felicia var med i tidningen.
svängde sedan förbi pappa för att lämna dom.
han är nämligen expert på att förvara saker och ting. perfekt!

vi stannade där till senkvällen.
på vägen hem storhandlade vi. behövligt!

gick sedan över till emilia för att kolla på olivia.
stackars tjejen har 39 graders feber.
inte speciellt lätt att få ner den i denna värme!
snäll som jag är så tog jag med mig lite festis och kakor.
det gick ner iaf :)

när jag kom hem så käkade vi och kollade på film!




våra fina glassar sen förra veckan
när vi var på smultronstället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0