onsdag

emmy sov somsagt här inatt.
imorse kom mamma och tindra över.
blev att bjuda dem på lite frulle.
sedan lekte barnen till 12 ungefär.

felicia somnade så fort de hade gått.
vi låg och myste och hon klappade mig på
kinden och sa mamma bäst. det är min
tjej det! hehe.

efter att hon vaknade så lekte vi lite.
dröjde inte länge innan emmy var här igen.
sedan kom jeff hem från jobbet.

efter ett tag kom linus och hämtade felicia.
kändes jobbigt..

efter det så bestämde vi oss för att åka till smultronstället
, jag,älsklingen och emmy.



inte bra att gå efter ögonen..
för jäklar vad mätt man blir.
orkade knappt halva.
tog en bild på allas glassar men
den ligger på kameran.

blir att åka dit snart igen.
självklart med prinsessan!
så ska vi åka tåget med.
så har man en ursäkt till att åka det (;


släppte sedan av emmy och åkte hem.
kollade lite på fotbollen.
sedan kom emilia över.
hängde sedan med henne hem en sväng.
snackade en massa skit som vanligt.

nu har jag varit hemma en stund och myst med min man.
han kommer nog att slockna snart då han börjar vid 7 även imorgon.

tänkte åkt iväg imorgon under dagen.
men nu får jag se hur det blir.
vid 4 kommer prinsessan hem igen iaf! ♥

jeff ska på winnerbäck med far sin.
jag var med bjuden men är inget direkt fan så
tackade nej. ska möjligtvis på bio med mamma istället
och se twilight. inte ofta vi hittar på något själva!
men det blir nog bra :)

sov så gått nu allesammans.
själv ska jag sätta mig framför tvn och glo
lite på tv4 fakta. som alltid så här inpå natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0