söndag

nu har vi varit vakna ett tag.
felicia sitter helt fastklistrad framför emil i lönneberga.
går inte att få kontakt med henne ens!

fanny och jeff ligger och sover.
tänkte snart hämta kastruller kanske så de kommer till liv.
nää, så dum ska jag inte vara.
men ska iaf väcka dem snart så man kan hitta på något.
eller så väntar jag tills den värsta solen har gått över.
vill inte att felicia ska vara ute för mycket i denna värme med tanke
på hur hennes kropp reagerar!

har även suttit och pratat lite med min gamla kompis
armin ett tag. haha, gud så underhållande.
jag kan inte annat än skratta!


nu ska jag göra lite frukost till min prinsessa.
senare idag, vid 4-5 eller något så kanke vi ska till
ljungsbro. hem till min faster, hennes man och mina kusiner.
så hämtar vi upp min andra faster och hennes man också.

var nämligen där igår kväll.
felicia skulle nog älska att få bada i deras stora pool :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0