söndag

skjuter nog upp att sätta lösenord på bloggen ett tag.
kanske blir att sätta det på vissa inlägg istället framöver.


igår var jag och jeff i göteborg.
men tyvärr ingen längre stund.
karln åkte på 40 graders feber.
men envis som han är skulle han
ändå köra hem.
så vi var bara borta i kanske 6 timmar.

åkte förbi pappa på hemvägen för att hämta mer panodil m.m
när vi kom hem så hade han 39,4 i temp.
och då hade han ändå tagit panodil 30 minuter innan
och tyckte att det hade hjälpt.
vill inte ens tänka på hur mycket han hade innan.
förstår inte hur han orkade köra hela vägen hem!
så fick pyssla hand om honom igår kväll.


denna dag har varit lugn.
har bakat bullar faktiskt.
blev aldrig av häromdagen.

saknat felicia så jag har blivit tokig enda
sen hon åkte i torsdags.
så jag skickade ett meddelade till henne far
i eftermiddags och frågade om hon inte kunde få
komma hem idag istället för imorgon.

det var inga problem!
så undra vad som hade flugit i honom.
men känns underbart att ha henne hemma!
hon måste ha saknat oss lika mycket nästan.
blev ett ordentligt pusskalas när hon hade kommit hem.
både jag och jeff fick massor.

dessvärre upptäckte jag att hon har ögoninflammation m.m.
lilla prinsessan.
känns skönt att hon är hemma nu iaf.
så man kan ta hand om henne!

vi har varit ute denna kväll på besök lite här och var.
kom hem för en stund sen och har legat och myst med henne i sängen.
men nu står hon visst i dörröppningen med både smurfan och tigern.
så ska nog in och läsa lite bäcker för henne.
det älskar hon! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0