lördag

inatt låg jag och såg på luftslottet som sprängdes. riktigt bra film!
somnade inte fören ganska så sent.
min nattgäst var så snäll och gick upp med felicia imorse när hon vaknade
så jag fick sova i 6 timmar iaf :)
gulle.

idag har vi varit på stan.
hittade lite fint till både mig och felicia.
hängde med mamma,fanny och emmy hem till haninge.
så blir att sova här inatt.

såg att min kära granne flyttar till lägenheten redan idag.
så tänkte höra av mig och se hur det går!
fan, nu är det inte långt kvar tills vi flyttar heller.
ska bli så otroligt skönt!


men först ska jag ner nu och mysa med
prinsessorna.
felicia matvägrar idag.
men godis, det går alltid ner.
och kex också självklart.

imorgon ska vi nog till busfabriken!

tragiskt, så himla tragiskt.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tycker alla tre filmerna är kanon :D



Ha en bra dag!

2010-03-09 @ 13:47:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0