måndag

somsagt, vilket jävla väder!
pga vädret fick jag stå ute och vänta på
att en buss skulle komma som kunde ta mig till
felicias dagis i 35 minuter!
vilket kaos det var säger jag bara..
tur att man stod kvar och inte valde att gå hem igen
och försöka lösa det på annat vis.
för tillslut kom bussen, chauffören sa att det var den sista
som åkte för dagen. så han skulle stanna vid räknestickan.
vilken tur!
ringde dagiset redan vid halv 4 för jag förstod att det
skulle bli senare.
som tur var så var det 4 barn kvar till när jag kom och hämtade pluttan närmare klockan 5.
gud vad glad hon blev, hon bara sprang till mig. sådant värmer verkligen!

eftersom alla bussar var inställda så gick vi hem till mamma och tindra.
tur att de var hemma!
stannade där till lite senare framåt kvällen.
fixade skjuts hem tillslut.
efter mycket om och med.
man tackar!

elin var kvar här hemma hos mig.
så vi har bara myst ikväll och pratat skit.
felicia ville duscha så fort vi kom hem så
hon hade redan ställt sig i duschen.
hon somnade rätt så sent idag.

har iaf fixat snickerskaka nu.
så är väl dags att man bjuder hem kusinerna snart.
de vekligen älskade dem.

nae, nu ska jag och elin krypa ner i sängen och kolla
på klassikern jalla jalla.
eller så blir det att kolla på bröllopsfotografen ytterligare en gång :)

imorgon får felicia vara hemma på dagis!
elin är snäll och passar henne då jag har en tid
att passa vid klockan 11.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Snickerskaka, det lät rktigt gott!

Är den svår att göra? Receptet kanske ;)



Hoppas du får en bra tisdag, utan förseningar av bussar osv...

Kram!

2010-03-02 @ 09:06:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Gärna, OM den är lätt att göra, är ingen "bull mamma" men gillar enkla/lätt recept hihi



2010-03-02 @ 12:57:48
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0