måndag

nu har inte uppdateringen varit den bästa i helgen ser jag...
i fredags så träffade jag dressing. eller, malin.
hon är hemma en sväng ifrån norge.
så det var riktigt kul att ses.
kom fram en kille på dansgolvet i fredags och försökte ge mig en flaska med
alkohol i. fan heller att jag tog det.
så tydligt att idioten hade lagt i någonting med.
vad finns det för folk egentligen???

i lördags så blev det lugnt.
var iväg lite på lördagen.
kollade faktiskt på melodifestivalen på kvällen.

igår skulle det ha blivit middag med pappa.
men som vanligt kom han med en dålig ursäkt..

idag ska jag hämta min prinsessa på dagis!
gud vad jag har saknat henne!


Kommentarer
Postat av: Emelie Armerö

Hej!



Jaa jag hoppas verkligen på att tiden går fort nu (: Vill inte vara gravid mer höhö. Alltid lika kul att träffa bm. Vi bor i berga faktiskt. Fast sitter och letar lägenhet mot haninge/ekholmen.

2010-03-15 @ 11:19:22
URL: http://emeliearmero.bloggproffs.se/
Postat av: Cissi

Rolig och myshelg!

2010-03-15 @ 14:48:29
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0