måndag

som jag antar att ni flesta vet så var felicia dålig i magen när jag hämtade
henne på dagis i fredags. och detta fortsatte.
självklart åkte jag också på det. så natten till igår blev det att
besöka holken typ 30 gånger.
inte pga att jag var dålig i magen. utan för att jag mådde illa.
så, har varit helt uttorkad. igår kanske jag fick behålla
ett halvt glas vatten iaf. idag har jag kunnat äta lite.

även felicia har inte viljat äta någonting alls.
och hon kräktes upp all majsvälling igårmorse.
men det var första och sista gången som hon kräktes
iaf. så det är tur det.
ringde även sjukvårdsupplysningen igår då hon knappt kissade någonting osv.

dålig i magen är hon fortf iaf.
men nu har hon åkt till sin pappa.
är hans dag idag.
så kan jag få vila mig lite också.
inte varit den roligaste mamman de senaste dagarna
då jag knappt orkat prata...
så får se ifall linus åker på ngt nu.
det är så när man har barn. man får ta risker.

felicia ska till dagis tidigast på onsdag.
imorgon ska jag ringa och prata med skolan!

nu ska jag bara lägga mig och ta det lugnt.
tror att jerry springer börjar snart?
kanske kan få en på lite bättre humör?


Kommentarer
Postat av: Susanne P

Usch, magsjuka är bland det värsta som finns!

Hoppas att ni mår bättre nu. Ett tips är att köpa Resorb, en vätskeersättning, eller isglass som alltid brukar gå ner!

Krya på er!

Kram

2010-03-22 @ 20:24:02
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Postat av: Cissi

Usch, krya på er!!!

Kram

2010-03-22 @ 20:44:54
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0