måndag

fredagen blev inte som planerat.
fick en redig migrän (ovanligt va?) så var på stan
i typ 5 minuter sedan fick jag och mötte jeff som hade
tillbringat kvällen på akuten. nässelutslag på hela kroppen.
så han fick dricka kortison. undra vad det kan vara som gjorde
så det blev så.. väntetiden för att göra ett allergi test är ju ett antal månader..

lördagen så blev det att bara slappa.
så skönt!
malin kom och hämtade mig vid 8 tiden.
åkte hem till henne och hämtade mina saker sen kvällen innan.
sedan så gick jag hem.
hade inte bestämt mig för vad jag skulle göra.
skulle ha åkt hem till vikcy för att fira sara men klockan la iväg en del!
så skulle inte alls hunnit vara där länge.
så istället gick jag över till grannen böris.
han skulle ha spelning på loriént efter 11 tiden så gick med han och hans tjej in till stan.

träffade carro vid yngves.
men var inte så vidare kul.
stannade inte kvar så länge.
utan gick förbi utanför hamlet och tog en cigg med pappa.
sedan var jeff gullig och gick in för att möta upp mig.
gick tillsammans hem till honom.
tror vi kom i säng först vid 5 på morgonen.
gick nämligen ut och mötte min faster tove som sov här också.

igår var det en riiiiktig slappardag.
mådde som man förtjänade efter lördagen.
men vi lyckades ta oss till ica iaf.


idag ska jag hämta min prinsessa på dagis!
som jag längtat! ♥


Kommentarer
Postat av: Susanne P

Helgen är till för att levas!

Kram

2010-03-29 @ 21:00:38
URL: http://www.susannep.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0