måndag

jag kom hem ett tag innan jag skulle åka och hämta
prinsessan på dagis.
jag städade faktiskt och plockade iorning här hemma +
att jag gick ner till affären på vägen till bussen och
pantade alla mina cola flaskor som legat och tagit onödigt
mkt plats i skafferiet. 53 spänn mer till sparbössan. hehe.

så underbart det var att få hämta gumman på dagis.
hon blev så glad så hon började att gråta så fort hon såg mig.
hon hade sett mig när jag kom gåendes utanför så hon visste att
jag skulle komma in till henne.
fick en smärre chock först, tyckte det såg ut som att en viss person
hade varit och klippt i hennes fina hår. så höll på att gå i taket..
men upptäckte efter ett tag att det nog inte var så.
men om så skulle vara fallet, då jäklar.

gick hem till mamma och tindra i 2 timmar ungefär.
tjejerna lekte lite.
felicia är så söt för hon har börjat säga "älskar dig".
vet inte om jag nämt det tidigare iofs.
men det låter bara för gulligt!

åkte in till stan strax efter 18 tiden iaf för att träffa jeff.
han skulle med oss hem och bjuda på mat.
en riktig karl det!
felicia blev lika exalterad som vanligt när man kommer in
mot stan och hon får syn på alla fåglar.
helt tokig! ska nog filma nästa gång så ni får jag vad jag menar!

när vi kom hem så lekte vi lite.
och pluttan duschade.
för undra hur mkt hon fått göra det när hon var borta.
hennes tatuering var till och med kvar..
och vet ni?
hon stod och lekte för fullt. efter ett tag så drar magen ihop
sig och hon blev alldeles röd i ansiktet.
vad lyckades komma ut om inte en liten brun kabel.
blev faktiskt glad, att hon inte är lös i magen längre!
så såg jag på det hela iaf.
hon såg mer förskräckt ut stackarn. "bajs" var det hon kunde säga i den stunden.

hon somnade lika bra som vanligt.
hon har inte vaknat en enda gång.
jag har lyckats att fixa en ny jacka till felicia.
en ganska så kraftig rosa nike jacka :)
och även betalat mina DG solbrillor. äntligen!
och resan till nästa helg! vad kul det kommer bli.

och pluggat på det med!
för imorgon när jag lämnat pluttan på dagis
ska jag ta mig in till stan för att göra reflektionsuppgiften i msk.
sedan möta wigren för något annat möte på skolan mellan 13-15.

nu tänkte jag hoppa in i duschen.
sedan lägga mig under täcket i sängen. skööönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0