onsdag

idag har vi båda mått bättre.
fast felicia har dessvärre bara fått i sig en macka.
fast hon har druckit bättre iaf.

hon är så duktig min tjej.
jag har börjat att lägga ner henne i hennes
säng nu när hon börjar bli trött om kvällarna.
det har blivit runt 7 varje dag ett tag nu.
och hon finner sig i det och somnar ganska så fort.
sen kan hon sova till morgonen därpå :)

min kära bror fyllde 24 i måndags.
är bjudna hem till lilla familjen imorgon.
men min lillasyster har haft oturen med sig att också blivit sjuk.
så vi får se hur det blir.
men vi kanske går dit iaf. felicia är ju trotsallt bättre.
tror nog inte att hon smittar mer nu.


såhär såg det ut imorse när hon åt :)


igår så rensade jag mitt skåp ovanför micron lite.
kanske är bäst att göra detta nu när det inte är långt
kvar tills man flyttar.
ni anar inte hur mkt skit det var där!
sjukt att det kan få plats så mycket..
hittade iaf felicias hello kitty tatueringar.
och dessa fick hon upp ögonen för imorse.
så, självklart ville hon ha.
hon fick en, och efter ett tag ville hon ha fler.
men hon kunde ändå inte riktigt bestämma sig för hon
sa även aj aj och tog på armen :P
så det slutade med att jag tog en jag med istället.


coolingen





mitt allt! ♥
dessvärre fick jag henne inte att kolla in i kameran på
en enda bild. hon är envis den lilla damen.
så denna fick det bli för idag.


nu tänkte jag springa ner till tvättstugan
och hämta upp det sista som ligger i
torktumlaren.


Kommentarer
Postat av: Moster tindra

Jag tycker Fisans tatuering är jättephin. Pussar tindra

2010-03-24 @ 20:38:09
Postat av: Susanne P

Vad skönt att ni mår bättre!

Jag tycker hon ser ut att må väldigt bra, med tatuering och allt!

Kram

2010-03-24 @ 23:56:58
URL: http://www.susannep.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0