tisdag

har blivit ett par blöjbyten för pluttan idag.
men nu har det inte kommit ngt mer på ett antal timmar.
så jag hoppas det är lugnt nu.
snart får hon blåbärssoppa levererad hem till oss också. hehe.
ringde iaf till felicias dagis förut. och tydligen hade det varit 3 barn till som
är/har varit dåliga i magen. fast de har inte vetat om det berott på dagiset
så de har inte sagt ngt om det.
så är ju tydligen något som går..
hon hade 37.7 förut i temp och har bara sovit i 30 minuter idag.
och inte ätit ngt vidare idag.
men jag hoppas verkligen det vänder snart!
ska försöka få henne i säng tidigt ikväll.
hon ska vara hemma från dagis imorgon också iaf.
dagiset och jag tyckte det var bäst.

nu är det jerry springer på tv så jag och prinsessan
ska fortsätta mysa i soffan.
sedan ska hon få duscha som varje kväll.

tror nog att det får bli att se på luftslottet som sprängdes i sängen innan sängdags :)

hoppas ni haft en bra dag iaf.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Stackarn, hoppas hon snart är bättre!

Det är mycket "skit" som går nu :(



Kram!

2010-03-03 @ 09:11:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0