tisdag

har nu lämnat felicia på dagis.
det gick super även denna gång.
bara böckerna kommer fram så funkar det alltid :)
så stolt över min lilla tjej!
så slipper man själv gå därifrån med dåligt samvete.
även fast jag vet att jag inte ska ha det..
påvägen till dagiset så såg vi tre stycken rådjur.
tog kort på dom så de kommer väl upp här på bloggen
så fort jag fixat in bilderna på datorn.

igårkväll så badade tindra och felicia tillsammans.
gud vad roligt de kan ha!
skulle egentligen filmat det, men det är ju tyvärr sådant
man kommer på i efterhand.
de stod och lekte med allt skumm och skrattade för fulla muggar.
sen la felicia på en jättefis.
då blev de tysta sedan kollade de på varann och började
skratta, och då menar jag verkligen skratta!
så söta så :)

nu ska jag även börja ta tag i felicia sovvanor.
hon somnar runt 8.
sedan vaknar hon lite innan 6 på mornarna.
inatt vaknade hon ett par gånger med och var vaken ett tag.
men det är väl vädret antar jag?
klart man ska vara pigg när det börjar bli finare väder ute.
men det ska väl ändå vara lite varmare och soligare? hehe.

men jag tänkte iaf försöka få henne att somna tidigare på kvällarna.
för hon behöver verkligen sin sömn. det gör hon.
fast hon har aldrig riktigt varit en sån som älskar att sova.



GE OSS SOMMAR!♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilken söt syster man har då:)

Och felicia också så klart<3

2010-03-23 @ 14:15:02
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/
Postat av: sissi

vad fina ni är//sissi

2010-03-24 @ 17:06:18
URL: http://sissis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0