torsdag

dagen igår bestod av att lämna prinsessan på dagis.
gick lika bra som vanligt. dagisfröken ställde upp henne
i fönstret så hon kunde vinka till mig när jag gick.

efter det gick jag hem till mamma och tindra en sväng.
sedan tog jag bussen till stan.
mötte nämligen upp pappa för att vi skulle äta lunch tillsammans
på ming palace. så mätta som vi blev kunde vi nästan rullat därifrån.

framåt två tiden kom carro barro in till stan.
herregud, den människan ser ut som en riktigt pepparkaka
nu då hon kom hem från en visstelse i afrika på 3 månader förra veckan.
så fuskigt!

efter ett tag gick vi till thinee. sedan tog vi en fika allesammans.
pappa hade trampat hem på sin cykel vid det här laget :P
efter det ville carro dra hem.
men thinee hängde med mig hem till mig.
sen stack hon hem senare på kvällen.

blev att plugga efter att thinee åkt hem.
och just nu ska jag fortsätta med det :)
sedan ska jag ut med arnold på en promenad.
han kom till mig imorse då mamma hade jouren inatt.

juste, killen som var här och titta på lägenheten förra veckan
hörde av sig igår och sa att han fick den.
känns ganska så lusitigt nu att veta att det ska flytta in en här
om inte alls lång tid.
men jag ska ju flytta jag med. blev en riktig impuls flytting denna gång.
typiskt mig. men att planera osv är inte riktigt min grej :)


vid 4 ska jag hämta prinsessan på dagis!
vet inte om jag sagt det..
men felicia har börjat att låtsas gråta av någon
lustig anledning.
kan det bero på att hon vet hur man ska göra
så man får som man vill kanske?
mammas lilla flicka.




här är de tre rådjuren som jag och felicia
sov häromdagen när vi skulle till dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0