torsdag

nu måste jag försöka att sova.
felicia har vaknat till två gånger.
men har somnat om lika fort igen.
så nu ligger hon så sött i sin säng
och håller hårt i sin käre smurfan.
själv har jag legat och kollat på avsnitt
av cougar town.
älskar den serien!

hoppas att ni andra har varit
kloka och somnat skapligt.
denna natt blir det inte mycket sömn.
men får skylla mig själv helt enkelt.
kunde lagt min när prinsessan somnade annars.
då skulle jag fått 12 timmars sömna iaf. hehe

natti natt!





Its funny how easy you can mess me up
Now look how easy I get you outta me head


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas ni sovit gott och mår bättre :)

2010-03-25 @ 12:12:27
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Susanne P

Vilket otrolig härligt foto på er!!!

Passa på att sova när tillfälle ges... ;)

Kram

2010-03-25 @ 21:25:59
URL: http://www.susannep.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0