söndag

fy fan vad jag är lycklig!
kan inte fatta hur jag kan ha så underbara människor runt omkring mig.
förutom vissa. som man tyvärr inte kan bli av med. men, det är en annan femma.

igår var jag, jeff och felicia på stan hela dagen! mamma var också med på ett hörn.
blev att bränna en hel del pengar. eller okej, jeff gjorde det.
han köpte en adidas dress till felicia. superfin. jag valde en mörkblå med turkosa ränder.
sedan köpte jag några baskläder. och sen hittade jag ett par superfina pippi långstrump
sandaler. var bara tvungen att köpa dom. inte de billigaste, men vad gör man inte.

när vi kom hem igår så myste vi mest. sedan gick vi över till wigren och sötungen julia.
felicia var hur seg som helst. hon satt still i mitt knä i typ 20 minuter utan att säga någonting.
sedan somnade hon. så hon mådde inget vidare. wigren klippte jeff sedan stack vi hem igen.
felicia fortsatte att sova efter det att jag la henne i hennes säng.

sedan käkade jag och jeff lite. drog över till wigren igen. hon klippte mig.
sedan satt vi och snackade en massor. om allt och inget. precis som vanligt.
klockan blev nog närmare 1 när jag kom därifrån.

tror nog att jag kommit fram till att skriva en bok om herr x.
sjukt hur mycket man fått vara med om under tiden man slösade på mäniskan.
visst, finns vissa saker man inte ångrar. fast ytterst få.
att en människa kan vissa en sån bra sida först. och sedan vända helt.
ångrar så mycket att jag inte gjorde en anmälan..
usch, inget jag önskar någon. men men.. psykopater, de borde inte få finnas.


är iaf hur jävla lycklig som helst över att ha fått träffa på jeff!
trodde aldrig i min vildaste fantasi att det fanns så underbara killar.
för tyvärr slutar det med att man drar alla över en kam när man
varit med om sådana saker. men nu vet jag säkert, det finns underbara
folk också!


nog om det.. när jag kom hem inatt så gick jag iaf in och hämtade prinsessan så
hon fick ligga mellan oss inatt. tycker inte alls om att hon ska ligga själv i sin säng när hon
är dålig. även fast hon bara sover. hon var supervarm inatt när jag hämtade henne.
men hon sov faktiskt bra hela natten. hostade en del bara.
när jag vaknade imorse så fick jag en pressent att felicia, och jeff såklart.
i morsdag pressent.
ett skitfint halsband med två hjärtan! han smög iväg en sväng igår när vi var på stan.
och vet ni vad? nu har han åkt iväg igen. och han vägrar säga vart han skulle. förutom
att han skulle till stan då.. hehe.

nu ska jag och felicia fixa iorning oss iaf. idag ska vi på cirkus! :)
ska försöka få på felicia en blöja också.
jag satt här i vardagsrummet förut. och så hörde jag hur hon höll på med skåpsluckorna i köket.
förklarade att hon endast får öppna det skåpet om hon ska slänga något.
sedan stängde hon igen skåpet och kom utspringandes och sa: FIIIIIIIIIIS!
för då var hon en nakenfis. haha. underbara unge! ♥


ska försöka lägga in lite bilder senare idag på halsbandet och ifrån dagen :)

juste, grattis wigren på din 21 års dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0