torsdag

dålig,dålig,dålig uppdatering. jag vet.

nu mår jag bättre iaf. har jobbat denna vecka.
men idag är jag ledig så sitter här hemma.
meningen var att jag skulle ta mig in till stan en sväng,
men jag får se hur jag gör.
felicia är på dagis.lämnade henne lagom till lunchen.
hur jobbigt som helst eftersom hon ska hem till sin far och vara
där till på måndag!

de senaste dagarna har det hänt en hel del.
vi har varit i simhallen, valla mm.
jeff kom och mötte mig på jobbet i måndags då jag jobbade kväll.
när vi kom hem så stod det två polisbilar utanför oss typ.
visade sig att en grannen tvärsöver hade gått bort.
så efter ett tag kom det en likbil. usch..hemskt när något sådant händer.
och så nära en själv också. inget man brukar tänka på direkt.

min migrän har bara blivit värre nu de senaste två veckorna.
den har ändrat på sig. istället för att värken smyger sig fram så
har jag börjat att skaka som ett löv och sedan kommer allt på en gång.
kräks gör jag varje gång också. sedan måste jag lägga mig.
så ska ringa min käre migrän läkare nu och säga att det är akut.
man går ju och oroar sig för vad det kan vara för något.
skrämmer upp sig själv en hel del så att säga.

inatt så åskade det så det stod härliga till.
felicia kom och la sig vid mig vid 1 tiden inatt.
sedan tog det ett tag innan hon somnade om.
sen skrek hon till, av blixtrarna och mullret.
så då ville hon ha vatten och ligga så nära som möjligt.
men hon somnade till efter ett par timmar iaf.
tur att man inte skulle lämna henne på dagis innan 7 imorse iaf.
så hon fick allt sova ut lite.

denna helg ska jag jobba. eller iaf imorgon och på lördag dag.
på söndag ska jag nog vara ledig. då fyller mamma år också.

nae, nu ska jag fixa till lite här hemma innan mamma kommer
och hämtar arnold från sin springrunda.
får se om jag åker in till stan sen.
jeff ska till lägenheten och packa de sista sakerna.
sedan ska brorsan komma och hjälpa till och köra lite saker.
och sedan hämta det som han och jenny ska ha.

ska försöka lägga in lite bilder så fort jag får tid.
har inte haft datorn på på hela veckan nu.
är inget prio ett direkt.

juste, var ett sådant jäkla tjat om att felicia inte hade någon åkpåse.
lät på människan som att hon skulle frysa ihjäl.
men att inte ha en halkmatta i badkaret osv gör ingenting. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0