fredag

hej allihopa!
har inte kunnat skriva något som ni säkert förstått.
försökte att skicka mms via min iphone men det funkade visst inte :/
så träligt då man skrev ett jäkligt långt...
men iaf, påsken så var ju somsagt felicia hemma hos sin pappa.
hon stannade där från torsdagen-söndagen.
jag och jeff sov somsagt hos pappa från torsdag-fredag.
var riktigt trevligt.

på fredagen så åkte vi ut till åtvidaberg hem till farmor och leffan och åt
en jäkla massa godsaker!
vi stannade där i närmare 5 timmar eller något. sedan så åkte jag och jeff
hem till hans pappa och farmor i igelfors. när vi väl kom dit så grillade vi.
stannade kvar där över natten.
åkte hem senare på lördagen. tog det bara lugnt. sedan på söndagen så styrde vi och
ställde lite. köpte bla massa saker till våran balkong.
hämtade även hem våran prinsessa! så skönt att få hem henne!
på måndagen åkte vi ut till grebo hem till mormor och sten.
stannade där till kvällen.

resten av veckan har det mest varit lugnt.
igår (torsdag) gick vi in i vecka 32.
här är en bild:



har även en bild från förra veckan (31)




idag så var jag hos barnmorskan.
bebisen låg fortf med huvudet nedåt och verkade inte ha planer
på att ta sig upp med huvudet något mer.
allt såg jättebra ut, har fortf gått upp 5 kilo sen inskrivningen.
fråga mig fan inte hur det kommer sig då jag tycker att jag äter heeeela jävla tiden.

just nu är vi i stan hemma hos mamma och alla.
jeff är hemma. felicia och jag ska snart ta bussen hem tror jag.
felicia har precis badat med tindra :)
men självklart så slutade det med att pluttan slog i bakhuvudet i badkaret.
hon slår sig jämt...



imorgon är det valborg.
får se vad som ska hittas på då..
hade så bra allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0