fredag

jeff cyklade själv ut bort mot max för att kolla på tapeter igår.
men de hade inte dom tapeterna där. så lustigt..
men han var och valde golv iaf :) litar på min karl.
så fick bli mörka golv nu. tror det blir skitbra.
men de hade dom inte tid att göra fören i maj!
var tydligen jättebrist på arbetare som kunde lägga matta.
men ajja, bara det inte blir så sent så bebisen hinner komma så är jag nöjd :)

tapeter kollade han på via nätet sedan och valde de vi hade i hallen i haninge till köket.

felicia och jag blev kvar i stan hos mamma till kvällen.
på dagen var vi ute i typ 3 timmar och gick lite överallt.
var bla i domkyrkan. jag sa till felicia innan vi gick in i kyrkan att man
ska vara tyst och får viska för det ekar så mycket.
sedan så pratade jag och mamma med varann när vi kom in i kyrkan.
då kollar felicia på oss och sätter sitt finger för munnen och säger:
"ni måste vara tysta i kyrkan!" haha. mitt lilla hjärtegryn.
felicia tyckte det var intressant där inne. är ju så himla stort!
vi alla tände varsitt ljus för morfar :)

när vi väl kom ut ifrån kyrkan så höll felicia på att blåsa iväg! haha.
hon bara stod och skrek stackarn. för det blåste något ordentligt!

ajja somsagt, jag och felicia åkte hem rätt så sent.
pluttan somnade innan vi gick på bussen och vaknade på ett mindre bra
humör när vi var hemma kan jag lova!
hon la sig i sin säng med sin nya pyjamas och jeff läste saga för henne.
sedan trodde vi att hon hade somnat eftersom det var så tyst.
men en timme senare kommer en pigg felicia ut från sitt rum ;)
klockan var då 8 typ. jag var så jäkla trött så gick och la mig i sovrummet.
felicia hängde med och tittade på hitta nemo.
jag somnade rätt så fort kan jag lova.

imorse så vaknade vi alla vid 7. eller, jag och jeff iaf.
felicia skulle självklart sova längre idag just bara för att vi skulle iväg :P
väckte henne vid halv 8 typ.
hantverkaren kom somsagt vid 7. visade sig att tapeterna vi hade valt inte fanns!
men han hämtade en katalog så jag och jeff valde ett par andra :)

runt halv 9 så gick vi ut. jeff skulle till jobbet och jag och felicia till bussen.
jag hade inte kollat bussarna innan och självklart gick den inte fören vid 9.
men det gick bra att stå och vänta :)
nu är vi hemma hos mamma och tindra. går ju för tusan inte att vara hemma när
man inte kan vara inne i köket. så bättre att vi åkte hit :)

idag ska prinsessan åka hem till sin pappa och stanna till söndag.
pratade med honom igår och frågade hur vi skulle göra imorgon (idag)
då visste han inte ens vad det var för dag..
men vi ska nog möta upp honom på stan sen. gick inte att bestämma något direkt.

felicia har fått ett bakslag när det gäller att vara blöjfri så nu är det bara att kämpa igen!



just de, jeffs mamma hade skickat godis från england
hem till oss som kom fram igår.
tack så mycket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0