lördag

har varit på påskmarknaden i gamla linköping idag.
inte så mycket att ha. vi var inne i chokladboden och köpte lite godis.
sedan gick vi till valla så felicia och tindra lekte lite.
farmor ringde även då med och bjöd hem oss imorgon på middag.
ska bli jätte trevligt :)
just nu så sitter jag hemma hos melissa.
jeff och felicia ska nämligen sova själva inatt.
de har de aldrig gjort förut.
och jag fick inte komma hem. jeff tyckte jag var löjlig. haha.
så inatt ska jag sova hemma hos melissa.
känns jättelustigt att vara ifrån dom två.
men jag vet att de kommer hitta på en massa skoj :)
får se om jag kanske skriver mer senare.
men allt är bra med oss annars iaf.
knodden ligger somsagt med huvudet nedåt, är verkligen något
som jag känt av idag kan jag lova när man gått en hel del.
ikväll så ska vi iaf nog mest slappa. kolla filmer och snacka skit.
kan bli trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0