lördag

gick och mötte upp felicias pappa igår straxt efter 16.
kändes jobbigt att hon skulle iväg. men hon kommer ju hem nu imorgon (söndag).

mamma och jag gick ned på stan vid 18 typ och kollade lite.
hamnade på lindex och köpte lite babykläder :)
får skylla på att det var rea. hehö.
jeff ringde och sa att han hade hämtat sin bror och pappa för de
ville komma hem till oss och se hur lägenheten såg ut :)
så jag blev upphämtad vid halv 7 typ.
så blev inte en sån lång runda på stan för mamma och mig direkt. hehe.

väl hemma så blev det fika och hockey.
jag kände mig hur trött som helst!
jeff skjutsade hem tim och sin pappa efter ett tag.
jag satt uppe och väntade till jeff kom hem. han hade med sig mat
från stångebro gatukök. helt ok.
sedan gick jag och la mig vid 10 och somnade på en gång.
trött,minst sagt!

vaknade titt som tätt inatt.
gick upp innan 8 och duschade och storstädade.
fick ett riktigt ryck!
väckte karln vid halv 10. så duschade han och åkte till stan sen.
när han kom hem så somnade jag.
jeff somnade han också, på soffan.
vaknade vid 14 och fixade iorning mig.

nu sitter jag här i soffan hemma hos danne,jenny och jollan :)
de hämtade upp mig hemma.
väntar på att ronja ska komma straxt efter 7.
hon ska göra naglar på mig :)

jeff är hemma, han ska på inflyttning/födelsedagsfest hos grannen.
jag var också bjuden såklart men känner mig inte som den socialaste människan just nu.
sedan ska alla dricka också..


ska snart ta min feta röv med mig ut till affären och ta ut
pengar så jag kan betala ronja när hon kommer.

imorgon kommer min prinsessa hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0