onsdag

har varit fullt upp de senaste dagarna och har ej haft tillgång till dator.
men naglarna blev superbra iaf :)
sedan kom ju pluttan hem i söndags kväll. skööönt!
i måndags så åkte vi till stan med jenny och kusin joline.
där mötte vi även upp cissi och alice. så var ronja och alex med ett tag också.
vi gick och köpte glass och njöt av det underbara vädret som var! :)
igår så gjorde inte jag och felicia något speiellt.
jag kände mig inte så vidare bra.
idag så åkte pluttan och jag in till stan där vi mötte melissa.
vi åt och gick runt lite.
sedan så åkte vi hem till melissa.
var en kärring på bussen som tyckte jag skulle flytta på felicias vagn
även fast det var en massa plats runt omkring.
och var en massa folk runt omkring som skulle gå på.
men för att hon skulle bli tyst så lyfte jag typ vagnen och flyttade den lite.
det skulle jag INTE ha gjort!
sträckte nämligen hela jävla vänster fogen och halva låret.
så nu kan jag inte gå typ!
kryckor nästa! faaan.
ska se om jeff hämtar oss när han slutat jobbet vid 20 eller om jag ska
plåga mig med att ta bussen med pluttan ändå. blir så sent annars..
då åker vi om max en timme för melissa ska iväg.
bjuder på dessa fina bilder från nu!
är vi inte för snygga eller?
sådan mor sådan dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0