söndag

igår så var det lördag, hela den dagen var rätt så lugn.
hämtade bara jeffs bror tim straxt efter 14 för att sedan åka hem
hit igen. var ju somsagt bjudna till jeffs morbror som vi bor grannar
med då hans döttrar ellen och felicia fyller 12 år nu imorgon (måndag).
så vi var där och fikade, snackade en massa skit.
sedan blev väll klockan närmare 18 när vi gick därifrån.
åkte till affären en sväng och sedan hem igen.

jeff tog med eddie ut på gården och satt och snacka skit med grannarna :)
jag fick ett ryck och började plocka och damma och sånt här hemma. rensade lite.

klockan blev väl närmare 10 innan de kom in igen.
eddie åt lite och somnade efter ett tag. och även vi.



inatt så sov faktiskt eddie hyfsat bra. det kan jag lova att det märktes på
mina kära brön som höll på att explodera. hehe.
vi vaknade ordenligt vid 9.
då var det bara att gå upp och fixa iorning sig.
satt i bilen vid 10 för att hämta tim.
sedan åkte vi till igelfors och var där i några timmar.
jeffs farmor var där så hon fick träffa eddie.

nu är det typ bara min PAPPA som inte sett eddie.
eddies egen morfar... ja, kan inte säga så mycket mer..

vi kom tillbaka till stan runt 16 och åkte och handlade lite.
sedan skjutsade vi hem tim innan vi hämtade upp felicia vid 17.
fy satan vad vi har saknat henne här hemma.
felicia hade saknat oss med kan jag lova. prinsessan!
dessvärre är det inte alltid lika kul att få höra vissa saker om helgen.
förstår inte hur en person kan vara så jäkla handikappad!
blir så förbannad..dags att växa upp och ta tummen ur arslet någon gång
och inse saker och ting tycker jag.

vi åkte iaf hem efter att vi hämtat henne och har varit här sen dess.
ikväll var det jeff som fick ett ryck och började att dammsuga och skura golven och
även städa badrummet. så nu är det skinande rent här hemma. iaf i ett par dagar. hehe.

nu sover båda ungarna sen ca en timme tillbaka.
jeff och jag sitter i soffan.
jag kollar på jakten till lycka på 3an. underbar film!
jeff är som vanligt inne på att kolla runt efter sommarstugor om jag inte misstror mig ;)

imorgon ska jeff jobba igen.
får se vad man ska hitta på med barnen imorgon.
tror det ska vara regn imorgon med tyvärr..


just det, eddie är hela 5 veckor idag.
vart fan tar tiden vägen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0