tisdag

kan ju börja med att säga att jag har lagt in en massvis med
bilder från kameran. men lustigt jävla nog så försvann en massa bilder!!
fy satan så förbannad jag är.. hade tagit kort från denna dag.
men de är borta..

denna dag så åkte vi iaf in till stan.
jag,felicia och eddie. första gången för eddie att åka buss.
när vi väl väntade på bussen här i tallboda så fick felicia
syn på en massa fjärilar. "åh mamma kolla! fjärilar är såå vackra!"
ja gumman, de är vackra.

var skitvarmt idag!
mötte upp mamma på stan och gick runt lite.
handlade en hel del. bla glitter spray och rosa spray till felicias hår
som hon så gärna ville ha.

framåt 2-3 tiden så köpte vi med oss kyckligsallad och gick bort till tinnis
så att pluttan kunde få bada. hon tyckte det var kul!
även fast varken jag eller mamma badade. hon var så duktig så och höll
sig vid kanten. hon är så duktig som inte går ut långt alls.
max till naveln går hon :)

jeff kom och hämtade oss efter att han hade slutat jobbet.
sedan hämtade vi upp hans pappa för att kolla upp en sak.


mamma älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0