fredag

Nu har jag varit vaken i närmare två timmar och kan verkligen inte somna om..har duschat bl.a.
Känns som dessa UVI symtom vägrar att ge med sig. Toppen!
Ger det fram till 13 tiden så får vi se. Det har ju kommit och gått lite de senaste dagarna..

Felicia kom in hit till mig vid 5 tiden och var helt dyngsur pluttan..Jeff hade glömt ta på henne en ny blöja igår. Jag hade inte heller en tanke på det. Så hela hon och sängen var/är blöt.
Jeff sover inne i vardagsrummet på madrass inatt så han kan få sova ostört eftersom han jobbar så mycket just nu..

Gick toppen när svärmor och Gert kom igår. Både Felicia och Eddie var lite blygs i början men det släppte fort. Nu kunde ju även Felicia få visa vad hon lärt dig på engelska. Duktiga unge :)

I eftermiddag någon gång ska Felicia åka till sin farfar och Marita för att sova där till imorgon. Lämnade en lucka öppen eftersom jag inte hade hört något från en viss person om jul.
Man brukar ju planera rätt så tidigt :)
Eddie ska iaf få vara med sin farmor och terry ett tag i eftermiddag/kväll så jag kan vara lite för mig själv och åka till stan eller något och kolla på lite saker. Kanske även sola lite.

Men att lägga sig tidigt,det kan jag lova att det blir ikväll!
Nu vaknade Eddie igen så bäst att ta honom. Dumma hosta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0