onsdag

Svärmor och terry kom på sena eftermiddagen ett par timmar. Känns riktigt tråkigt att säga hej då när man vet att man inte ses förrän i sommar nästa gång. Susie fick med sig eddies body han hade haft på sig idag iaf som hon kan sniffa på i England :) hehe. Av Felicia fick hon fina gubbar som hon hade ritat på oss allihopa. Hon är superduktig våran lilla pingla! :)

Nu ikväll så har vi ätit lite pytt i panna (Alexandras favorit ;) och ägg.
Samtidigt som jag och Felicia käkade det så fick Eddie gröt. Han åt för fulla muggar. Gröt är hans favorit.
Men, han blev rätt så trött när han hade ätit färdigt om man säger så. Haha.
Så honom la jag i sin säng. Får se om han vaknar något mer ikväll.

Nu ligger även Felicia i sin säng och är på G att somna. Jag sitter i soffan och kollar på halv 8 hos mig. Har gjort mig iordning för natten..men väntar nog på att karln kommer hem efter 20.


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha fyfan! hur kan ni :D

2011-12-29 @ 10:53:47
URL: http://alllleexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0