söndag

Med tanke på att Felicia somnade i bilen hem (självklart!) så har hon somnat för natten för typ 10 minuter sedan! Eddie somnade runt 21 tiden. Han hade nog ont i magen innan han slöt sina ögon för han bara skrek stackarn. Brukar han aldrig göra..

På hemvägen var vi tvungna att stanna för att köpa batterier till en leksak Felicia fick i julklapp. Vi lovade henne det så det var bara att åka runt med bilen och leta efter något öppet. Klockan var då lite efter 17. Ica maxi var stängt men Coop forum var öppet så där fick det bli :) Jeff gick in och handla medan jag satt kvar med ungarna som sov. Men de vaknade rätt så fort eftersom bilen stod still :)

Väl hemma var det bara att ta tag i allt som vi låtit stå sen igår. Så, nu är det gjort iaf! Nu är det bara att städa och gå ut med all skräp. Puhh..det skjuter vi upp ett tag tror jag. Hehe.

Jag skulle ha sovit inne i felicias rum på madrassen inatt. Men fy satan, det blåser så mycket ute så det lät som om hela fönstrena skulle flyga bort.
Så, med andra ord ligger vi alla nedbäddade i sängen. Förutom Eddie som ligger i sin som vanligt.

Nu är det väl dags att försöka sova. Alla andra sover. Som vanligt är jag alltid den som är uppe senast, lustigt det där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0