lördag

moorsning!
blev att kolla på en film som hette the resident igår kväll.
jeff somnade ifrån den.
det var bland den sjukaste jäkla filmen jag någonsin sett!
så, om man tycker om sådana filmer så rekomenderar jag den.

jag somnade sent inatt.
men vaknade nu straxt efter 8 när jeff gick upp.
så nu kan jag inte somna om. toppen.
jeff har åkt till expert och tempo och jag ligger kvar här.
funderar på om man ska ringa till felicia snart.

när jeff kommit hem så ska vi åka iväg till hans far och bror.
får se när vi kommer hem.
skulle bli bjudna på middag ikväll.
så hoppas att vädret tillåter det. för om det är snöigt och jävligt när
vi är där borta så ger vi oss nog inte ut på vägarna i första taget.

nae,nu ska jag gläppa lite på tvn och se vad det finns
för skit att bjuda på en sådan här lördags morgon.
hehe.

(sparkas för fullt i magen!)

ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0