måndag

kunde somsagt sova inatt.
underbart!
skönt att känna sig lite utvilad när sessan kommer hem idag iaf! :)

gick upp vid 12 idag.
sen har jag bara legat och slappat framför tvn.
jag och snorpapper.

är fortfarande riktigt irriterad idag.
jeff med.
men det löser vi sen :)
man kan inte kontrollera en person som man inte
har något gemensamt med längre.

juste, mjölken har börjat komma igång
upptäckte jag förut.
tiden går så fort!

hoppas att tiden går fort till klockan 16 också.
för då kommer felicia äntligen hem!
jag skulle egentligen åkt till stan och fikat idag.
men känns som det är en bättre idé att ligga hemma
och vila upp sig lite. känner mig helt tung i huvudet.

jeff slutar inte fören 18 idag och började 7 imorse.
får se om vi åker och handlar lite sen.
skulle behövas till våran kyl!

nu är det nog på tiden att pallra sig upp och gå in i köket.
lite digestive kex kanske inte skulle vara helt fel?
med lite vitlökssmör till. mumma!

älskar min familj över allt annat! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0