onsdag

sov somsagt hemma hos mamma denna natt.
jeff och felicia sov som ett par riktiga stockar.
jeff låg helt åt andra håller så jag hade hans fötter på mina ben
hela natten typ. han reagerade inte ens när jag sparkade på honom.
haha. så ja, det märks att man inte sover så toppenbra i en bäddsoffa
alldeles för länge. ska bli så jävla skönt att flytta så man kan sova i säng
och ha ett eget sovrum.

felicia vaknade rätt så tidigt med tanke på att hon somnade sent igår kväll.

denna dag så umgicks vi med hampus för det mesta.
sedan när mamma hade slutat jobbet så kom hon hem
och var hemma ett par timmar innan vi hängde med och hämtade tindra på hennes dagis.
felicia var jätteglad och såg fram emot att träffa tindra.
medan tindra knappt ville hälsa på henne till en början. haha.
sedan lekte de för fulla muggar.
de satt i soffan och kollade på tindras ipad.
felicia kläckte en kommentar som : "vad söt du är tindra."
då hade tindra blivit förbannad. skitunge :P

jeff slutade vid 20 ikväll och kom och hämtade oss hos mamma.
men åkte inte riktigt på en gång.
felicia började bli mer och mer trött.
så nu har hon sovit ett tag.

 

juste, kunde inte annat än att skratta åt henne igår.
jeff och felicia pratade.

Jeff- Har du varit snäll mot mamma idag?
Felicia- Nää, jag har skrikit. Fick vara inne på mitt rum då.

underbara unge! ärlig är hon iaf våran lilla prinsessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0