onsdag

blev inte att somna så tidigt sen igår ändå. hehe.
pluttan somnade iaf innan 8.

jag har knappt sovit något inatt. felicia kom in och la sig mellan oss vid 12 typ.
hon ropade ifrån sitt rum att hon älskade oss. allt för att smöra va? hehe.

inatt har jag knappt sovit något alls. drömde en massa lustiga saker och
kände mig fortf illamående. började ju göra det igår framåt ikvällen.
sedan vid 4 så gick jag till köket och ja..välkommen upp kräks :)
pluttan vaknade och skulle ta hand om mig tyckte hon.
vet inte om det var kräksjuka eller något eller om det är graviditeten..
har mått hyfsat bra idag ändå.
mest sovit och varit kallsvettig till och från.
men men, man måste väl få skiten någon gång om nu så är fallet.
man kan ju inte hålla på att låsa in sig pga det :)

jeff had visst varit dålig i magen nu när han är på jobbet.
hoppas att det inte blossar ut för mkt bara så alla är sjuka i helgen.
skulle ju vara lite typiskt när man har planerat att göra saker och ting med prinsessan.

hämtade iaf pluttan på dagis förut vid halv 5.
hon hade haft det jättebra. lekte med molly som hon alltid gör.
de två är helt tokiga i varann. så söta så.
de tycker att det är så roligt att hon anpassar sig på en gång
så fort hon kommer. med tanke på att hon inte alls är där ofta.
men hon är så duktig så. inga tårar.
nu är det inte långt kvar på dagis för hennes del.
den 18 februari är sista dagen.

nu sitter hon i sin stol och kollar på rorri och så har hon ätit upp sina plättar.
dags för ett bad snart sedan ska vi nog läsa lite saga.
hon ska nog sjunga för magen med som hon gör titt som tätt.
kommer bli en sån stolt storasyster så det finns inte.
bebisen i magen tycker om det iaf.
sparkar för fullt.

imorgon ska mamma kolla felicia en stund när vi ska till bm
på extrakontroll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0