söndag

storstädade sedan igår.
melissa kom hit runt 9 tiden.
med sig hade hon en kebab till mig.
så var bara försöka att tvinga i sig.
halva åt jag iaf.

vi kollade på tvn och snackade massor skit.
lyssnade på knodden i magen.
var ett jäkla liv kan jag lova!
melissa fick sig en och en annan känga!
riktigt hårda sparkar var det med.
tror att det blir en fotbollsspelare ;)
precis som sin syster. älskar att sparka boll. hehe.

melissa åkte hem runt 12 iaf.
jag kunde absolut inte somna.
jeff kom hem straxt innan 3.
hände ett och annat..
hatar när folk är ute efter att förstöra saker och ting.
att de inte förstår att de inte kan lyckas.
bara att ge upp. men tyvärr så är "folk" så sjuka så de
njuter av att se någon annan ta illa upp.
ex alltså..
jag och jeff är förlovade och ska ha vårat första barn i juni.
så, om man inte är lycklig då så vet jag inte vad som är fel? :P

sov ingenting denna natt.. somnade först vid 6 och vaknade igen vid 8!

hormoner,hormoner,hormoner.
denna söndag var en dag som jag helst skulle vilka skippat.
jag åkte hemifrån runt 12.
åkte iväg till ikano med emilia.
köpte strumpor och lite sånt till felicia.
även sinova till mig!
min näsa tar fan kol på mig.
om jag stänger munnen så kvävs jag.
är skapligt skinnflådd nu.

jeff hade gått bort till adell under tiden som vi var borta.
så åkte hem till emilia och dom när vi kom hem.
väl där beställde vi pizza. blää!
kom inte hem därifrån förns vid 11 typ. då var det bara att lägga
sig och försöka sova.
och sova, det gjorde jag kan jag lova!
fy fan vad skönt det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0