söndag

igår så tog vi bilen bort till tråktema istället och köpte
en cykelflagga och lite annat smått och gått till felicia :)
efter det åkte vi förbi fyra tassar.
felicia älskar att gå runt där inne och kolla på alla fiskar,ormar,ödlor och möss mm.

innan vi åkte hem så var det självklart att bruttan skulle ha lööördagsgodis
som hon så fint säger. så vi svängde in på priso och hon plockade på sig.

väl hemma så började jag frysa en massa så la mig under täcket och somnade
till i 30 minuter typ. skönt.
när jag vaknade kom felicia och la ett armband bredvid mig som
de hade gjort under tiden jag sov.

straxt innan 18 så knallade vi bort till mamma dit vi var bjudna på tacos.
så spenderade vi kvällen där. kom väl hem vid 22 typ.
mycket trevligt :)

juste, en magbild måste jag ju ändå lägga upp nu när det är vecka 20!
herregud så fort tiden går. är snart dags för fan..
känns som det var igår man fick ett plus på stickan.





nu har iaf jag och pluttan legat vakna i en timme typ.
hon har sovit bredvid mig på madrassen.
trångt som satan. men mysigt. vill inte att hon sover i sin säng
när hon är så himla förkyld stackarn.



så här ser den lilla "nörden" ut på mornarna ;)
hon hugger tag i antingen min eller jeffs mobil och
börjar spela spel.
de senaste dagarna har inte ens barnprogram varit intressant när hon vaknat.

var nog en jäkla tur att vi inte åkte till simhallen igår
så som hennes näsa rinner!

idag har vi saker att göra.
ska nämligen åka ut till ljungsbro hem till min faster med kusiner
där mina syskon oscar,emil och ronja är idag.
har inte träffat de på 2 år i sommar!
vilket har sina anledningar..
men ska bli jätteroligt :)
så får de träffa min fästman med och se hur stor felicia blivit.

sedan vid 17 är det dags för bowling!
ska komma ihåg att ta med mig kameran för
felicia kommer garanterat älska att spela bowling.
är hennes första gång :)

nae ni, nu är det dags att ta sig i kragen och göra lite
god frulle och sedan bada med felicia och fixa iorning oss.
karln ligger fortf och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0