tisdag

pluttan vaknade närmare 9 imorse.
farfar ringde igår kväll och frågade om han kunde
titta förbi på en fika vid 10 tiden.
så det var bara att hoppa upp ur sängen och fixa lite
så vi var klara till farfar kom.
felicia åt sina svampbob kex som hon tycker mkt om.

farfar stannade i typ en timme.
mamma kom även och hämtade arnold innan farfar skulle gå.
sedan kom hon tillbaka med honom vid lunch innan hon skulle till jobbet.

felicia och jag slappade framför tvn och pysslade och hade det mysigt.
sedan när jeff kom hem från jobbet efter 5 så gick vi ut på en liten
promenad. felicia fick ha den nya vagnen som hon hade tjatat om.
men hon var lite stor för den tror jag. hehe. men envis som hon är så.
vi gick bort till affären. jeff och felicia gick in och handlade medan jag
och arnold stannade utanför. var riktigt kallt ute!
sedan traskade vi hemåt. väl hemma så lagades det mat.
jag känner/kände mig inte helt kry så åt ingenting.
felicia vräkte i sig råa korvar. hon älskar det :P

jeff och felicia gick in och la sig i hennes säng efter maten.
tror jeff läste nattsaga även denna kväll. så mysigt!

själv så satt jag och grät en och annan skvätt till sofias änglar
som vanligt på tisdags kvällar. känslig? ja då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0