fredag

hänt lite allt möjligt de senaste dagarna.

pluttan fortsätter att kläcka sina underbara kommentarer.
som häromdagen när jag låtsas snarkade..
då säger hon : "hallå mamma! du snarkar, lägg dig på magen!"
kan det vara så att hon hört mig när jag säger till jeff lite smått
irriterad på nätterna må tro? haha.

vi har umgåts lite med mamma och tindra.
så brudarna har fått leka lite :)
felicia var på dagis hela dagen i onsdags.
då passade jag på att åka till stan innan 10.
jeff släppte av mig innan han började jobbet.
så träffade jag på faster tove där.
passade på att köpa amningsbh mm som var på rean :) toppen!

när jag hämtade felicia på dagis runt halv 5 så blev hon överlycklig.
hon bokstavligt talat slängde boken hon höll i i väggen och sprang till mig
och förklarade för alla att jag var hennes mamma. lilla hjärtat!
hon hade haft det jättebra på dagis och hade lärt de små ett och annat som vanligt.
hon älskar att visa hur man ska göra vissa saker och ting. hehe.

när jag hade hämtat henne gick vi till netto och mötte upp mamma och tindra.
sedan hängde vi med de hem och hade det trevligt :)
jeff hämtade upp oss efter jobbet så vi kom hem vid 9 eller något.
då somnade pluttan rätt så fort.

igår så kom mamma,hampus och tindra hem till oss vid 2 för att äta lax och annat smått
och gott. jeff slutade jobbet 12 idag, då han lagt om sitt schema. så riktigt skönt!
så hann han umgås massa med felicia med eftersom hon åker till sin far varannan torsdag.

hampus och jeff spelade lite nhl och brudarna lekte medan jag och mamma gjorde vårat. hehe.

juste, gick in i vecka 19 denna dag också! :) MYYS. redan gått halva tiden typ :O




felicias far kom och hämtade henne vid 4 iaf.
usch, gör så ont i mig så fort hon åker iväg.
hatar det.. saknar henne så fort man stängt dörren.
så resten av dagen var jag depp..
bara slängt in leksakerna i hennes rum och stängt dörren.
ser ut som en bombnedslag men hatar att vara där inne dessa dagar..

mamma och de gick hem medan hampus stannade kvar.
vi åkte till johannelund en sväng på kvällen sedan hem igen.
jag somnade rätt så skapligt och grabbarna spelade nhl.

imorse vaknade jag titt som tätt på grund av alla 475938257483902984 tusen jävla hundar
som kärringen under ska ha på dagarna! blir gaalen.
men jag gick inte upp fören innan 11 iaf. skönt!

slappade och sedan åkte jag och mamma till stan och jeff hämtade oss när han slutade
jobbet vid 6. så från att vi kom hem så satte jag mig i soffan och
käkade jordgubbar och kollat på handboll. även pratat med min prinsessa självklart!

nu ska vi snart äta wook som min underbara karl har gjort! :)

juste, har jag sagt att felicias katt inte är riktigt normal?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0