måndag

jäkla tur att jag vaknade så mycket som jag gjorde imorse.
för jeffs klocka ringde nämligen aldrig. iphone..
väckte honom vid tjugo över 6 iaf. så det var bara för honom att åka till jobbet.

jag somnade om som tur var och vaknade runt 10.
då var det bara att ta på sig kläderna och äta lite flingor
för att sedan gå bort till mamma.
hon skulle ut med arnold och tindra ville inte alls gå ut i kylan :P

så är här nu. danne,jenny och jollan kom även förbi.
men nu är det bara danne och kollan kvar.
danne fixar iorning i mammas kök.

jag sitter och väntar på min karl som är påväg hit från jobbet.
så fort han komme så ska vi åka och hämta hem våran prinsessa!
fy fan så underbart det ska bli att få hem henne! :D



mammas hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0