torsdag

felicia vaknade efter 6 imorse och ropade inne ifrån sitt rum.
jeff gick in och la sig bredvid henne och hon somnade om
på en gång. hon sover så mycket längre i sin säng!
vet ni när hon vaknade imorse?!
klockan 10 kom hon och jeff ut till mig.
jag hade vaknat ett par minuter innan.
fast vaknade en jävla massa från och till
efter klockan 4 inatt.


direkt när vi vaknade så åt pluttan och vi fixade iorning oss.
sedan åkte vi hem till emmy för att lämna av pluttan där.
jag skulle till ikano med mamma och jeff till pumba.
och vet hur lättråkad felicia blir genom att gå på ikano/stan
i över en timme max. så hon ville dit när vi frågade :)

åkte sedan och hämtade mamma och sedan till ikano för
att släppa av oss.
varken jag eller mamma var på något vidare shoppinghumör insåg
vi rätt så fort. hehe.vi åt lite på chili iaf, var inte alls gott idag :/

sedan så gick vi bort till sagoland,stadium (där köpte jag en fred perry tröja)
och till rusta. inne på rusta kollade vi på tapeter till mammas kök.
köpte ett par superfina! svarta med blommor. blev med sugen på den..
jag hitta två stycken sällskapsspel. vi som inte har några. perfekt!
jeff och pumba hämtade oss vid 2.
skjutsade hem mamma, åkte och hämtade felicia och emmy.
sedan släppte de av oss hemma.
jag storstädade medan brudarna kollade på toy story 3.
eller, var emmy som gjorde det. felicia hjälpte mig och städa med sina
egna städsaker. moppen älskar hon att blöta ner och göra golvet fint :)

emmy blev hämtad innan 7 och jag tappade upp ett bad till prinsessan.
när ho badat färdigt så la jag ner henne i sin säng med en flaska välling
och förklarade att hon var en stor tjej nu som ska sova själv.
sedan gick jag ut till vardagsrummet. dröjde inte länge innan hon somnade.

jeff kom hem för typ två timmar sen.
felicia lyckades vakna igen typ då och vägrar somna om.
hon ropade på hjälp inifrån sitt rum, så jag och jeff gick in.
hon satt konstigt nog nere på golvet mitt sitt spöke som lyser.
det stod i fönstret innan. så antagligen tog hon ner den i sömnen
och ville ha den. haha. busunge.
hon är fortfarande vaken inne i sitt rum.

jeff var inne där i typ en timme och läste godnattsaga och grejer för henne.
kunde verkligen inte låta bli att le när man hörde de två prata där inne.
jeff läste och felicia frågade frågor. så underbara!
jeff kommer bli världens bästa pappa.
jag och felicia är så lyckligt lottade!
han har så god hand med felicia så man kan tro att det är hans egen dotter ♥

idag har jag känt den lille i magen en hel del.
blir bara tydligare och tydligare med rörelsena.
jag kände ju felicia redan i vecka 16.
och detta är ju somsagt mitt andra barn så blev ännu tidigare
denna gång. är ju så mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0