lördag

nu sitter jag här i soffan med jeff och sussie :)

inatt har eddie sovit som vanligt.
knappt något alls med andra ord.
så jag känner mig rätt så sliten idag.

jeff åkte iväg runt 12 för att hämta sussie och sedan bort till dannes jobb
för att hämta ett köksbord jeff har haft som tim skulle få.
under tiden så försökte jag söva eddie. det gick ju som det gick, inte alls!

tog med honom in till badrummet när jag skulle duscha.
han fick sitta i sin sitter under tiden.
jag skyndade mig på som fan och var klar på 3 minuter.
som tur var så kom jeff och sussie hem precis när jag var klar
så sussie tog eddie på en gång så jag kunde fixa mig lite i lugn och ro :)
då blev han lugn,såklart.

sussie har gjort egengjord potatissallad precis.
för vid 18.30 nu ikväll så ska min mamma,ove och emmy komma hit.
vid 18 så ska jag och sussie hämta tim också för även han ska vara med.
ska bli skittrevligt! :) äta god mat och snacka skit.

och jag har en känsla av att eddie kommer sova sig igenom kvällen eftersom
han har varit vaken fram till en timme sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0