måndag

igår kväll så pratade jag med min lilla prinsessa.
hon sa att hon bara hade ätit flingor hela dagen. haha.
men sedan kom det fram att hon även hade ätit lite "pissa" som hon så fint säger.
hon ville även prata med lillebror också. men jag försökte förklara för henne att det
skulle bli lite svårt för han är för liten :)
usch så jag saknar henne. har ångest...
förstår inte dom som klarar av att vara ifrån så länge utan problem.

efter att jag hade pratat med prinsessan så tog jag
mina prinsar och gick ut på en promenad i 45 minuter.
så skönt att gå på kvällen. eddie somnade till lite i vagnen men
låg och tjuvkollade ibland.
vi somnade väl alla runt 12 slaget igår kväll.

inatt har eddie sovit sådär..
jag väckte jeff straxt innan 9 och sa att han gärna fick ta eddie
så jag kunde få sova lite till. min jäkla huvudvärk vill ju aldrig ge med sig.

vaknade och sedan dröjde det inte så länge innan min ena faster tove och
hennes karl kom förbi. de hade köpt fina kläder till eddie. tack så mycket!
de stannade till 2 tiden någon gång.
jag hoppade in i en snabbdusch. sedan satte vi oss i bilen för att åka mot bvc.

och vet ni?!
eddie har gått upp till 3950 gram nu :D
så, från 3670 gram som han vägde i torsdags till det.
då kan ni tänka er att man blev jäkligt glad!
och att man har ont i pattarna. haha.

när vi var klara där åkte vi direkt och hämtade upp jeffs mamma.
sedan så åkte vi bort till igelfors.
på vägen dit hämtade vi upp jeffs bror på hans jobb, siemens.
väl hos micke åt vi mat och tog kort :)

nu var det inte allt för länge sedan som vi kom hem.
eddie har gråtit för det mesta idag. jäkla mage!
han är trög i magen för tillfället. säkert ersättningens fel!

nää, nu ska jag mysa lite med mina prinsar.
imorgon ska vi till cloetta för att köpa godis.
och sedan ska jag och jeff somsagt ut och äta framåt kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0