onsdag

eddie var somsagt inte alls så speciellt glad igår kväll.
han somnade så fort man la ned honom i sin säng.
vid 12 så kunde jeff äntligen lägga ned honom utan att han vaknade.
på 7de försöket eller något.
men sedan så sov han!
jag vaknade vid 5 imorse av att han låg och gnydde lite.
så jag tog upp honom och gav honom mat. han fick ligga bredvid mig.
sedan så vaknade han igen vid 8. somnade om, vaknade vid 9, somnade om.
så sov han till 11! :)

men inte så lustigt att han sov bra inatt för igår på dagen tror jag att han
sov sammanlagt i 3 timmar bara.

nu sitter vi iaf alla 3 här i soffan och försöker komma på vad man kan göra idag.
eddie sultar på sitt pekfinger så det står härliga till.

nu är det inte många dagar kvar tills prinsessan ska hem!
gud så skönt.
sedan åker vi på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0