söndag

gårdagen igår och kvällen blev jättebra! :)
riktigt trevligt var det.
vi grillade och satt och snackade skit.
de åkte inte hem fören 23 typ.
har en massa bilder från de senaste dagarna men har ej
orkat lägga in dem än så det får komma något inlägg framöver
med en massa bilder istället :)

när de hade åkt hem igår så somnade eddie ordentligt vid 12, i sin säng!
sedan så vaknade jag typ hela tiden bara för jag är van att han ligger bredvid.
men han vaknade aldrig. så, det slutade med att jag bar upp honom runt halv 4 imorse
för att ge honom mat.

denna dag har vi verkligen enbart slappat!
känner mig enormt rastlös. men kan ju ändå vara lite skönt att bara ta det lugnt.
eddie ligger och sover i sin babysitter nu.
jag och jeff sitter bänkade framför tvn. finns knappt något att kolla på, som vanligt.

jag saknar felicia så jag håller på att spricka.
fy fan, den här veckan kommer inte bli rolig..
men men, är bara att bita ihop.
ska bli riktigt underbart när hon kommer hem!
då ska vi ha kul.

imorgon så skulle nog min ena faster och hennes kille komma förbi
på förmiddagen för att hälsa på eddie.
sedan så ska vi till bvc vid 15.30 och väga honom.
nu måste han verkligen ha gått upp i vikt!

på tisdag så har jag och jeff varit förlovade i ett år! :)
tiden går så jäkla fort. så då ska vi nog ut och äta tror jag.
jag har även namnsdag då.

sedan har vi ytterligare saker vi ska göra i veckan.
kan vara lite skönt det med så man inte bara sitter hemma och
tänker på felicia.



en bild från förut när det var pappamys ♥

nu ska jag fortsätta att göra ingenting och hoppas
på att min jäkla huvudvärk försvinner någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0