söndag

imorse vaknade en viss liten tjej vid 4.45 och tyckte att det var dags att gå upp.
så jag ammade lillebror och sövde honom.
så gick jag och felicia ut till vardagsrummet och kollade på film.
eddie vaknade igen vid 7 så då gick jag in och tog honom så fick jeff gå
ut till felicia. då somnade självklart prinsessan. och vet ni vart?
i eddies babygym. haha. sedan sov hon där till 10 eller något.

till frulle blev det ägg och bacon.
sedan så har jeff städat här hemma idag.
efter en stund åkte vi bort till ikano huset där jag och felicia gick in och kollade lite.
hittade inget till eddie denna dag men fick bli lite till felicia.
efter en stund kom även danne och jollan dit.
så åkte vi på en gång. vi drog till plaskdammen i johannelund så brudarna fick bada lite.
åt även lite mat.

sedan blev klockan närmare 18 eller något så då åkte vi hem.
åkte förbi jeffs bror en sväng där även hans pappa var.

så nu har vi varit hemma en stund.
felicia somnade typ på en gång.
jag har kollat runt på tradera och klickat hem lite "hår".
nu är eddie inte på sitt bästa humör så tänkte ta honom och se om han ska somna.

brorsan skulle nog komma förbi om ett tag och lämna deras wii som vi skulle få låna :)

imorgon börjar jeff jobba! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0