tisdag

idag så åkte vi och hämtade sussie vid typ 11.
sedan så åkte vi bort till ljungsbro.
in på cloetta där och köpa lite godis.
sussie köpte på sig eftersom hon ska ha med sig till england :)

gjorde lite allt möjligt efter.
åkte bla förbi danne och jenny en sväng så danne fick
träffa eddie. märks att han tycker om små bebisar.
sedan så släppte vi av sussie.
åkte hem och lagade mat. jag somnade med eddie efter maten.
eddie har haft en gnälldag idag...

när vi vaknade så kom jeffs mamma och hans moster en sväng så
även hon fick se eddie. de stannade en stund.
sedan dröjde det inte länge innan klockan blev närmare 7.
då trillade mamma och örjan in här.
mamma erbjöd sig att kolla eddie en stund eftersom jag och jeff
firade ett år som förlovade idag!
så vi åkte in mot stan. kändes superkonstigt att inte ha med eddie.
så, som vanligt kunde man inte alls slappna av. även fast man försökte.

jag och jeff gick iaf till ming och beställde god mat.
men fy satan så stark min var. bara brännde om läpparna.
efter att vi hade slängt i oss maten gick vi bort till bosses och köpte glass.
satte oss och käkade upp den. sedan åkte vi hem.
så blev inte borta några längre stunder.

eddie hade varit jättesnäll under tiden vi var borta.
sedan blev det andra bullar när vi kom hem. haha.
mamma och örjan stannade en stund till efter att vi kom hem.
så vid 22 typ tog de motorcykeln hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0