torsdag

idag så har vi varit hos jeffs mormor och morfar.
hans morfar fyllde 65 idag.
var trevligt. tror vi kom dit vid 2 typ och åkte hem runt 6.
innan vi åkte hem så lämnade vi sussie hos tim.
väl hemma så blev min huvudvärk bara värre och värre.
så jag gick och la mig för att vila.
eddie skrek under hela tiden typ..han är inte alls på humör just nu.
men har köpt miniform droppar idag när jag var och lämnade
bröstpumpen på sjukhuset.

eddie har även börjat anstränga sig mer och mer nu när han andas.
jäkla förkylning! låter så otäckt..

resten av kvällen har vi bara tagit det lugnt.
imorgon så tänkte vi nog gå en promenad på morgonen
om vädret tillåter och min jäkla huvudvärk är bättre.
får hoppas på det!
sedan måste vi även städa. ser så äckligt ut här hemma tycker jag.

får se vad som händer resten av dagen.


på lördag kommer iaf våran prinsessa hem.
fy satan så skönt det ska bli! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0