fredag

när jeff hade kommit hem från jobbet igår så åkte vi
somsagt och skrev på faderskap och lite sånt :)
skönt att ha det gjort innan bebisen kommer.
felicia tyckte det var superkul inne på biblioteket och ville
mer än gärna springa runt och störa alla. hehe.
kan ju lova er att de där "fläktarna" som finns vid fönstrerna
var riktigt roliga tyckte felicia. och jag tyckte de var sköna i
den jäkla värmen som var igår! helt kvavt!

efter det så åkte vi iaf till ikano, gick in på hm och köpte kläder till
bebis och felicia.. billigt billigt. som vanligt köper man oftast mycket
mer än vad som egentligen behövs. iaf till felicia. undra hur det kommer sig.
sedan knallade vi bort till apoteket och köpte den där nappflaskan och lite.
och sist in på IKEA där vi köpte badbalja och diverse saker.
så, skattepengarna man fick häromdagen är så gott som slut nu :P

vi åkte sedan hem, gjorde lite sallad och sådant.
sen kom emmy efter 18. felicia blev helt överlycklig.
resten av kvällen så busades det för fullt från felicias sida.
hon somnade inte fören riktigt sent!
felicia och emmy sov i bäddsoffan och jag på en madrass på golvet.
aldrig mer att jag gör det höggravid! sovit som en jävla kratta inatt.
felicia fick även näsblod inatt med. kan det bero på att fingret hittar
dit rätt så ofta må tro?

vid 12 idag så tog vi iaf bussen in till stan.
mina fogar gör sig påminda just nu kan jag lova er.
fy fan! men ändå så lyckas jag glömma bältet.. smart.
alla tar ju studenten här i stan idag. så var ett jäkla liv kan jag lova er.
vi sitter iaf uppe hos mamma nu. är riktigt trött!
skönt att få lite avlastning med felicia lite också känner jag.
så hon och tindra ska leka lite så fort damen får för sig att vakna.
hon hade somnat 10 minuter innan vi kom. typiskt.
just idag kan jag tänka mig att mamma önskar att hon inte bodde mitt i smeten här i stan.
för jävlar vad det har låtit!
och ännu roligare blir det säkert ikväll ;)

jeff slutar vid 18 idag.
får se vad som väntas i helgen.
så som jag känner just nu vill jag bara sooooooova hela helgen. försöka iaf.
men vi ska väl bada iaf om det får för sig att vara lite bättre väder så solen visar sig.



en bild på prinsessan från när vi satt och väntade på bussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0